ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ
1.Μας ενημερώνετε είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω email στο sales@etsotras.gr για την προθεσή για επιστροφή ΕΝΤΟΣ 14 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΛΑΒΑΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ
2.Συσκευάζετε το είδος για επιστροφή μαζί με τα έγγραφα που το συνοδεύουν( αποδειξη αγοράς/εντυπο υπαναχώρησης) και συμπληρώνετε το έντυπο που σας αποστέλλεται με την παραγγελία σας ακολουθώντας τις οδηγίες που αναγράφονται.
3.Μας αποστέλλετε την επιστροφή με τους εξής τρόπους:
A. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ACS COURIER(Συνολικό κόστος 6€)
Θα αποστείλετε το είδος με ACS COURIER. Το κόστος αποστολής της επιστροφής σας προς τα εμάς είναι 6€ και θα υπολογιστεί στην διαδικασία
της επιστροφής στο λογαριασμό σας. Έτσι εξασφαλίζουμε το χαμηλότερο δυνατό κόστος για εσάς.
B .ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑ
Θα αποστείλετε το είδος που αλλάζετε με μεταφορεά της επιλογής σας ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ. Μόλις παραλάβουμε σας κάνουμε την
επιστροφή των χρημάτων.
Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ Η ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ ΕΜΕΙΣ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ
Συμπληρώνετε τα στοιχεία του τραπεζικού σάς λογαριασμου στο έντυπο που λαμβάνετε μαζί με την παραγγελία σας.
και πραγματοποιούμε την επιστροφή μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες απο την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προιόν που έχετε
επιστρέψει. Προτείνουμε Λογιαριασμό Alpha bank ή Πειραιώς. Σε περίπτωση που έχετε χρησιμοποιήσει την μέθοδο πιστωτικής/χρεώστικής η επιστροφή γίνεται εκεί.
Για να έχετε το δικαίωμα επιστροφή χρημάτων ενός προϊόντος πρέπει να τηρηθούν στο ακέραιο οι παρακάτω όροι:
1. Μας ενημερώνετε άμεσα σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή είτε μέσω email, είτε τηλεφωνικά. Η επιστροφή ή η ενημέρωση για επιστροφή χρημάτων/προιόντων δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 14 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προιόντος απο εσάς.
2. Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτή που σας τα παραδώσαμε χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης.
3. Το προϊόν πρέπει να έχει όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχε με την αγορά του προϊόντος, όπως και την συσκευασία (πχ κουτί παπουτσιών) που συνοδεύει αυτό καθώς επίσης και με την απόδειξη αγορας και συμπληρωμένο το έντυπο επιστροφής/υπαναχώρησης.
*Αν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε το αίτημα επιστροφής σας.
*O πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα προϊόντα πριν υπογράψει ότι παρέλαβε το δέμα, αντίθετα πρέπει να παραλάβει το πακέτο και να γίνει η δοκιμή αργότερα. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας κάνει για οποιοδήποτε λόγω θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή μέσω mail και στην συνέχεια γίνεται συνεννόηση με την ταχυδρομική εταιρεία για να καθοριστεί η διεύθυνση και η ώρα παραλαβής του δέματος.