Αλλαγές & Επιστροφές

Έχετε κάθε δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που έχετε παραγγείλει εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποστολής είτε επειδή δεν σας κάνει το νούμερο είτε επειδή αλλάξατε γνώμη με την πρώτη αλλαγή να είναι με έξοδα δικά μας (Ισχύει για την πρώτη αλλαγή) Σε περίπτωση δεύτερης αλλαγής τα έξοδα αποστολής/επιστροφής επιβαρύνουν το πελάτη με το κόστος να είναι 3€ για την επιστροφή,

*Αν το προϊόν που επιλέξατε για αντικατάσταση ειναι μεγαλύτερης αξίας, τα έξοδα αντικαταβολής επιβαρύνουν το πελάτη με το κόστος να είναι 1,50€.

Για την καλύτερη δική σας εξυπηρέτηση, παρακαλούμε ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν:

1. Συσκευάστε τα προϊόντα προς επιστροφή/αλλαγή.

2. Τοποθετήστε μέσα στη συσκευασία την απόδειξη, καθώς και τη φόρμα που σας αποστελλουμε στο πακέτο συμπληρωμένη,

3. Καλέστε την ίδια ταχυμεταφορική (ACS COURIER) ώστε να έρθει στο χώρο σας να παραλάβει το δέμα, με δική μας χρέωση (Ισχύει για την πρώτη αλλαγή)

*Για τα προϊόντα που ειναι σε προσφορά ισχύει μόνο η δωρεάν αλλαγή, η επιστροφή του προϊόντος θα χρεώνεται με το ποσό τον 3,50€ + 1,80€ τα έξοδα αντικαταβολής, καθώς και για προϊόντα που η έκπτωση τους ειναι από -50% δεν ακολουθείται πολιτική επιστροφής χρημάτων.

 

Οι 2 τρόποι που μπορείτε να κάνετε την αλλαγή σας.

1. ΠΑΡΑΔΟΣΗ-ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΜΕ ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ(Συνολικό κόστος 3€)
Θα αποστείλετε το είδος που αλλάζετε με γενική ταχυδρομική και εμείς θα σας αποστείλούμε το νέο.Το κόστος αποστολής της επιστροφής σας
προς τα εμάς είναι 3€ και το πληρώνετε στον courier σαν αντικαταβολή όταν παραλάβετε το νέο είδος.Έτσι Εξασφαλίζουμε το χαμηλότερο δυνατό
κόστος για εσάς, πολυ απλά γιατί πληρώνετε την προνομιακή τιμή που δίνει η ACS COURIER σε εμάς και όχι 8-10€ που θα κόστιζε
διαφορετικά. Η αποστολή προς εσάς του νέου πακέτου που θα παραλάβετε είναι δωρεάν απο εμάς όπως πάντα.

2 .ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑ
Θα αποστείλετε το είδος που αλλάζετε με μεταφορεά της επιλογής σας ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ. Μόλις παραλάβουμε την αλλαγή στέλνουμε το
νεό προιόν με Γενική Ταχυδρομική δωρεάν όπως πάντα.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ  ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

1.Μας ενημερώνετε είτε τηλεφωνικώς είτε μέσω email στο sales@etsotras.gr για την προθεσή για επιστροφή.

2.Συμπληρώνετε το έντυπο που σας αποστέλλεται με την παραγγελία σας ακολουθώντας τις οδηγίες

3.Μας αποστέλλετε την επιστροφή με τους εξής τρόπους:

A. ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕ ACS COURIER(Συνολικό κόστος 5€)
Θα αποστείλετε το είδος με ACS COURIER. Το κόστος αποστολής της επιστροφής σας προς τα εμάς είναι 5€ και θα υπολογιστεί στην διαδικασία
της επιστροφής στο λογαριασμό σας. Έτσι εξασφαλίζουμε το χαμηλότερο δυνατό κόστος για εσάς.

B .ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΕ ΑΛΛΟΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΑ
Θα αποστείλετε το είδος που αλλάζετε με μεταφορεά της επιλογής σας ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ. Μόλις παραλάβουμε σας κάνουμε την
επιστροφή των χρημάτων.

Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ Η ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΑΘΟΣ ΕΜΕΙΣ

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ

Συμπληρώνετε τα στοιχεία του τραπεζικού σάς λογαριασμου στο έντυπο που λαμβάνετε μαζί με την παραγγελία σας.
και πραγματοποιούμε την επιστροφή μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες απο την ημερομηνία που θα παραλάβουμε το προιόν που έχετε
επιστρέψει. Προτείνουμε Λογιαριασμό Alpha bank ή Πειραιώς.

Δικαίωμα αλλαγής

Για να έχετε το δικαίωμα αλλαγής/επιστροφή χρημάτων ενός προϊόντος πρέπει να τηρηθούν στο ακέραιο οι παρακάτω όροι:

1. Μας ενημερώνετε άμεσα  σε περίπτωση που επιθυμείτε αλλαγή/επιστροφή χρημάτων είτε μέσω email, είτε τηλεφωνικά. Η επιστροφή προϊόντων/επιστροφή χρημάτων δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 14 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής.

2. Το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να βρίσκεται ακριβώς στην ίδια κατάσταση με αυτή που σας τα παραδώσαμε χωρίς σημάδια φθοράς ή χρήσης.

3. Το προϊόν πρέπει να έχει όλες τις ετικέτες και συνοδευτικά καρτελάκια του κατασκευαστή που είχε με την αγορά του προϊόντος, όπως και την συσκευασία (πχ κουτί παπουτσιών) που συνοδεύει αυτό.

*Αν το προϊόν δεν πληροί τις παραπάνω προϋποθέσεις διατηρούμε το δικαίωμα να μην δεχτούμε το αίτημα επιστροφής σας.

*O πελάτης δεν έχει το δικαίωμα να δοκιμάσει τα προϊόντα πριν υπογράψει ότι παρέλαβε το δέμα, αντίθετα πρέπει να παραλάβει το πακέτο και να γίνει η δοκιμή αργότερα. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν σας κάνει για οποιοδήποτε λόγω θα πρέπει να μας ενημερώσετε τηλεφωνικά ή μέσω mail και στην συνέχεια γίνεται συνεννόηση με την ταχυδρομική εταιρεία για να καθοριστεί η διεύθυνση και η ώρα παραλαβής του δέματος.

Χρώματα

Σχετικά με τα χρώματα των προϊόντων μας, καταβάλλουμε μεγάλη προσπάθεια για να είναι όσο το δυνατό πιο κοντά στην πραγματικότητα. Παρόλα αυτά επειδή οι οθόνες των υπολογιστών ποικίλουν, πιθανόν να υπάρχει κάποια απόκλιση από το χρώμα που βλέπετε στην οθόνη του υπολογιστή σας σε σχέση με το πραγματικό χρώμα.