Πλοήγηση & Παραγγελίες
- Πώς κάνω παραγγελία ηλεκτρονικά;
Αφού επιλέξεις και δεις αναλυτικά τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν, τα προσθέτεις στο καλάθι. Για να δεις το καλάθι σου και να προχωρήσεις στην ολοκλήρωση της παραγγελίας, κάνεις click στο εικονίδιο του καλαθιού. Έχεις την δυνατότητα να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου είτε ως επισκέπτης συμπληρώνοντας τα απαραίτητα πεδία που ζητούνται, είτε εάν έχεις λογαριασμό μέσω αυτού, απλά βάζοντας το email και το συνθηματικό σου. Φυσικά έχεις την επιλογή να δημιουργήσεις εκ νέου λογαριασμό δηλώνοντας email και λοιπά απαραίτητα στοιχεία με εγγραφή κατευθείαν στο site. Εφόσον ολοκληρώσεις την εγγραφή σου, ακολουθείς τα βήματα και επιλέγεις τρόπο πληρωμής και αποστολής μέσω της πλατφόρμας. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου, θα λάβεις επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη του καλαθιού σου και όλες τις απαραίτητες λοιπές πληροφορίες.
- Μπορώ να προσθέσω ή να αφαιρέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έκανα;
Εάν έχεις ολοκληρώσει την παραγγελία σου δεν μπορείς να προσθέσεις κάποιο άλλο προϊόν. Θα πρέπει να πραγματοποιήσεις μία παραγγελία εκ νέου και να σημειώσεις στο πεδίο "Σχόλια-παρατηρήσεις" να γίνει ένωση με την προηγούμενη παραγγελία ή για καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτηση να επικοινωνήσεις μαζί μας τηλεφωνικά ώστε να συμπληρώσουμε εμείς το νέο προϊόν. Η διαδικασία αυτή μπορεί γίνει εντός 2 ωρών από την επιβεβαίωση της αρχικής παραγγελίας.
- Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Το etsotras.gr σου δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσεις την παραγγελία σου εφόσον δεν έχουν παρέλθει παραπάνω από 2 ώρες από την ώρα που την πραγματοποίησες. Αυτό σημαίνει πως μια παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί εφόσον δεν έχει φτάσει στο στάδιο της συσκευασίας και της αποστολής. Για να πραγματοποιηθεί η ακύρωση θα χρειαστεί να μας στείλεις ένα e-mail στο sales@etsotras.gr αναφέροντας το ονοματεπώνυμο σου και τον αριθμό της παραγγελίας ή να μας καλέσεις στο 2710222954.
- Με ενημερώσατε ότι παρόλο που έγινε επιβεβαίωση της παραγγελίας μου, δεν υπάρχει απόθεμα. Γιατί;
Παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την της παραγγελίας σου έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα για το συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη ή/και τα καταστήματά μας, διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση, υποχρεούμαστε να σου προτείνουμε ένα εναλλακτικό προϊόν, ή να ακυρώσουμε την παραγγελία και να σου επιστρέψουμε τα χρήματα σε διάστημα 3 εργάσιμων ημερών χωρίς καμία δική σου επιβάρυνση.
- Πώς μπορώ να αποθηκεύσω προϊόντα στο προφίλ μου;
Μπορείς να αποθηκεύσεις προϊόντα, οργανωμένα σε φακέλους, στη σελίδα "Λίστες επιθυμιών" ώστε να τα βρίσκεις εύκολα και γρήγορα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Η wishlist εμφανίζεται σε συνδεδεμένους στο προφίλ τους χρήστες σε όλες τις σελίδες προϊόντων και στο καλάθι αγορών.
Τρόποι Πληρωμής
- Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Διαθέτουμε τα παρακάτω μέσα πληρωμής: Αντικαταβολή ( για αγορές μόνο εντός Ελλάδας) Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα (VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό Στην περίπτωση της αντικαταβολής προκύπτει έξτρα χρέωση 1.80 ευρώ που επιβαρύνει το συνολικό κόστος της παραγγελίας.
- Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές;
H ιστοσελίδα www.etsotras.gr χρησιμοποιεί το πρωτόκολλο SSL, για ασφαλείς online εμπορικές συναλλαγές. Με αυτόν τον τρόπο κρυπτογραφούνται όλες οι προσωπικές σου πληροφορίες, όπως ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας, το όνομα και η διεύθυνση σου, έτσι ώστε να μην μπορούν να διαβαστούν ή να αλλαχτούν κατά την μεταφορά τους μέσω του internet. Το πρωτόκολλο SSL (Secure SocketsLayer), είναι σήμερα το παγκόσμιο standard στο διαδίκτυο για την πιστοποίηση δικτυακών τόπων (web sites) στους δικτυακούς χρήστες και για την κρυπτογράφηση στοιχείων μεταξύ των δικτυακών χρηστών και των δικτυακών εξυπηρετητών (webservers).
- Γιατί δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική μου κάρτα;
Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι που δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σου κάρτα και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείς στην τράπεζά σου για να σε ενημερώσει.
- Άτοκες δόσεις:
Έχετε την δυνατότηα να πληρώσετε με άτοκες δόσεις! Σε περίπτωση που θέλετε να πληρώσετε με άτοκες δόσεις, θα πρέπει να επιλέξετε πληρωμή με πιστωτική κάρτα (VISA, VISA ELECTRON, MASTERCARD, MAESTRO) Έχετε την δυνατότητα να διαλέξετε ως 3 άτοκες δόσεις, ανάλογα με το ποσό της αγοράς σας. Για αγορές από 80 έως 149.99 ευρώ υπάρχει η δυνατότητα για 2 άτοκες δόσεις. Για αγορές από 150 ευρώ και πάνω υπάρχει η δυνατότητα για 3 άτοκες δόσεις.
Αποστολές & Παράδοση
- Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σου λαμβάνεις ένα e-mail επιβεβαίωσής της και σου δίνει έναν σχετικό σύνδεσμο ώστε να παρακολουθήσεις την πορεία της.
- Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου, τι πρέπει να κάνω;
Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα των 5 εργάσιμων ημερών, θα πρέπει να επικοινωνήσεις μέσω e-mail στο sales@etsotras.gr είτε μέσω τηλεφώνου στο 2710222954 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 14:00 και 17:30-21:00 και Σάββατο 09:00 - 14:00) για να διερευνήσουμε το ζήτημα εκτενέστερα.
- Τι γίνεται στην περίπτωση απουσίας μου κατά τη διάρκεια παράδοσης της παραγγελίας;
Αν το προϊόν φτάσει στην διεύθυνση αποστολής που έχεις δηλώσει και απουσιάζεις, τότε η εταιρεία courier θα προσπαθήσει άλλες 2 φορές, τις επόμενες εργάσιμες ημέρες, να σου παραδώσει την παραγγελία σου. Σε περίπτωση που τελικά η αποστολή δεν επιτευχθεί, τότε η παραγγελία σου θα επιστραφεί σε εμάς και θα καταχωρηθεί στο σύστημα μας ως Άρνηση παραλαβής.
- Με ποιες εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;
Το κατάστημα etsotras.gr συνεργάζεται με την ACSCOURIER.
- Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και με ποιό κόστος;
Οι αποστολές πραγματοποιούνται ως εξής: Στα μεγάλα αστικά κέντρα (χερσαίοι προορισμοί) πραγματοποιούνται σε 1 με 3 εργάσιμες ημέρες. Στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδος (νησιωτικοί προορισμοί & δυσπρόσιτες περιοχές) πραγματοποιούνται σε 2 με 4 εργάσιμες ημέρες Το κόστος της μεταφοράς για την αποστολή των προϊόντων ανέρχεται στα 3 €. Για αγορές άνω των 50€ τα μεταφορικά είναι δωρεάν.
- Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;
Σε αυτή την περίπτωση επικοινώνησε μαζί μας μέσω e-mail στο sales@etsotras.gr ή μέσω τηλεφώνου στο 2710222954 για την επίλυση του προβλήματος.
- Με ενημερώσατε ότι παρόλο που έγινε επιβεβαίωση της παραγγελίας μου, δεν υπάρχει απόθεμα. Γιατί;
Παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την της παραγγελία σου έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα για το συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη ή/και τα καταστήματά μας, διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση, που θα οφείλεται σε τεχνικό λάθος, υποχρεούμαστε να σου προτείνουμε ένα εναλλακτικό προϊόν, ή να ακυρώσουμε την παραγγελία και να σου επιστρέψουμε τα χρήματα χωρίς καμία δική σου επιβάρυνση.
- Πού απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίζεις οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σου, μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους: Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρεις εδώ Μέσω τηλεφώνου στο 2710222954 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 14:00 και 17:30-21:00 και Σάββατο 09:00 - 14:00) Μέσω e-mail στο sales@etsotras.gr
Πολιτική Επιστροφών
Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις στην περίπτωση που συναλλάσσεστε ως καταναλωτής, μπορείτε ανά πάσα στιγμή εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης να υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση (εξαιρουμένων των περιπτώσεων όπου πρόκειται για κάποιο από τα προϊόντα που αναφέρονται κατωτέρω, όπου το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν παρέχεται). Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε ακολουθόντας τον σύνδεσμο Δικαιώματα υπαναχώρησης καταναλωτών Στην περίπτωση αυτή, θα σας επιστραφεί το ποσό που καταβάλατε, και τα έξοδα για τα εν λόγω προϊόντων θα βαρύνουν εσάς. Μπορείτε να αποδείξετε την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης με οποιοδήποτε από τα μέσα που παρέχει ο νόμος, σε κάθε δε περίπτωση θα θεωρείτε ότι έχετε ασκήσει νομίμως το εν λόγω δικαίωμα αν έχετε αποδεικτικό επιστροφής / αποστολής των προϊόντων σε εμάς. Το δικαίωμά σας να υπαναχωρήσετε από μία Σύμβαση ισχύει μόνο για τα προϊόντα που επιστρέφονται ακριβώς στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε. Παρακαλούμε επιστρέψτε κάθε προϊόν χρησιμοποιώντας την αρχική του συσκευασία. Πρέπει επίσης να συμπεριλάβετε μαζί με το επιστρεφόμενο προϊόν όλα τα κουτιά, τις ταμπέλες του προϊόντος, τυχόν έντυπα που το συνοδεύουν και τα περιτυλίγματα. Κανένα ποσό δεν θα σας επιστραφεί εάν το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί μετά το άνοιγμά του ή είναι κατεστραμμένο. Επομένως, πρέπει να φροντίσετε για τη δέουσα επιμέλεια των προϊόντων που είναι στην κατοχή σας. Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν στο κατάστημά μας στην οδό Ερμού 20 στην Τρίπολη, αποκλειστικά και μόνο μέσω τις εταιρίας ACS . Αν επιλέξετε να μην χρησιμοποιήσετε καμία από τις διαθέσιμες μεθόδους επιστροφής, θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής. Παρακαλούμε να έχετε υπόψη σας ότι αν θέλετε να μας επιστρέψετε τα αγαθά με δικό σας μέσο, έχουμε το δικαίωμα να σας χρεώσουμε για τα άμεσα έξοδα με τα οποία τυχόν επιβαρυνθούμε για την παραλαβή των προϊόντων με τον τρόπο αυτόν. Θα εξετάσουμε λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν και θα σας ενημερώσουμε εάν δικαιούστε επιστροφή χρημάτων. Θα προβούμε στην επιστροφή των χρημάτων σας το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 10 ημερών από την ημέρα που μας γνωστοποιήσατε την υπαναχώρηση. Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή. Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμμορφώνεται με τους όρους της Σύμβασης κατά τη στιγμή της παράδοσης, θα πρέπει να επικοινωνήσετε αμέσως μαζί μας μέσω της διαδικτυακής μας φόρμας επικοινωνίας, περιγράφοντας λεπτομερώς το προϊόν και το ελάττωμά του. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 2710222954 και θα σας δώσουμε οδηγίες για τις περαιτέρω ενέργειες. Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν επιλέγοντας μεταξύ των τρόπων επιστροφής που περιγράφονται ανωτέρω. Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν, θα το εξετάσουμε λεπτομερώς και θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail μέσα σε εύλογο χρονικό διάστημα εάν δικαιούστε αντικατάσταση ή επιστροφή των χρημάτων. Η επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατό και, σε κάθε περίπτωση, εντός 5 ημερών από την ημέρα που σας επιβεβαιώσαμε μέσω e-mail ότι δικαιούστε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος. Στην περίπτωση ελαττωματικών προϊόντων, το ποσό που έχει καταβληθεί θα επιστρέφεται στο ακέραιο, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και όποιων άλλων εύλογων εξόδων με τα οποία επιβαρυνθήκατε για την επιστροφή του προϊόντος. Η επιστροφή των χρημάτων σας θα γίνει με την ίδια μέθοδο που έγινε και η πληρωμή.